Vinnere i blomstertoget

For en fantastisk 17. mai det ble!  Tusen takk til alle som stilte opp i Smågardistenes blomstertog, og til alle som møtte opp langs ruten og skapte fantastisk stemning.

Juryen hadde også i år en svært vanskelig jobb med å kåre vinnere blant mange kreative, morsomme og imponerende innslag – men har landet på følgende:

Årets mest hardtslående innslag
BÆRUM TROMMEDAMER

Årets sporty innslag
BOC SYKKELGRUPPE

Årets kreative innslag
MINIONS

Årets fargerike gledesspreder
GURI KLOVN OG BARNEBARN

Årets lagånd – og årets nykommer
RINGSTABEKK LIONS

Årets ‘grønneste’ bil
ARMY OF FROGS

Årets søtest pyntede bil
LOVEBUG

Årets veteranbil
TORE GUNDERSENS HOT ROD
Årets blomstrende innslag
INGER LISE SOLEM OG BAMSE

Vi kontakter vinnerne direkte for avtale om premieutdeling.

Tusen takk for et fantastisk Blomstertog, og takk til alle som bidro med kreativitet. Vi ses til neste år!